Köra bil....

 Ska strax susa iväg och hämta syrran som varit ute och ränt igen. Känns som jag kört med henne mycket på senare. Eller hon pratar mycket.. det kanske bara har hänt 2 gånger.
 Men jag är inte trött på att köra bil än. Till viss del kanske... eller? Nej.
 Jag vill kunna säga att jag tröttnat på att köra bil för det låter så moget. Men så är det inte...

 
En hemmadag på hög nivå. Kände mig helt sysslolös. Eller ensam. Alla var borta. Jag sjöng. Jag smsade... Jag lagade mat. Tog fram en gammal gryta så mer än så ambitiös var jag inte.
 Jag har sjungt en hel del också. Men dagen har susat iväg fort som vanligt.
 Har man mycket att göra och plötsligt förlorar det så är dagen lång. Men eftersom blir dagen fylld. Nu förstår jag inte hur jag ska hinna med jobb eller skola igen haha..
 Samma med tvn.. När tvn försvann fick vi extratid. Nu förstår jag inte när jag hann med att se tv. Finns ju massor att göra!!!!
 Sånt är livet. En dag kanske jag också blir en kvinna med andra, mer viktiga, ting som fyller upp vardagen!

 Nej.. nu bär det av till Töreboda!!!
 

Kommentarer
Postat av: Alberthanne

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-05-13 @ 08:50:37
URL: http://alberthanne.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0