Lady Gaga

 Gjorde risotto... för er som undrar.

 Sitter nu och laddar inför i morgon. Ska åka till pomona för att få ett papper undertecknat och sedan gå ner till arbetsförmedlingen för att lämna in pappret. (För att få pengar så småningom)
Hatar att jag måste åka in till Mariestad för en sån sak. Men vad gör man... Upp i ottan klockan sju för att resa hela vägen till Mariestad. Uträtta ett ärende på 10 minuter och.. vänta.
Tack och lov ger Orhan mig sällskap! ;) 

 Sitter och tittar på Lady Gagas video till Born this way. Känner att jag gillar henne samtidigt som jag blir irriterad. Varför måste det vara så mycket sex eller hur man ska uttrycka sig.
 Det är inte sexigt på det sätt med heta mooves och sexiga kläder. Utan det är.... porrigt. Naket och tafsigt. haha. Fast på ett så fruktansvärt fult sätt. Överdrivet sätt!
 Osså är hon ju läskigt smal. Även om jag tror det i denna video gjort henne extra benig med makeup! haha XD
Asch. Jag gillar hennes galna sätt. Hennes otroligt udda videor med fruktansvärt lite mening. I denna video verkar hon ha tagit lite inspiration från Michael Jackson. Såg "Billy Jean" i slutet av videon! (tummar upp för skelettet också haha)
 Jaja... Om hon slutade dansa så mycket i bara underkläder skulle jag tycka bättre om hennes videor. haha XD




Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0