Middag!

Gjorde Indisk kycklinggryta idag. Åååh vad jag gillar indiskt. Att jag inte gjort mer av sånt.
Faktiskt så har jag längtat efter det men av någon anledning gör alltid syrran kyckling. Så då kan inte jag göra det dagen efter. Jag tvingas göra kött. Och det vill Ulrika göra. Men då gör hon kyckling. En ond cirkel därav! Eller brist på matfantasi.
Kanske inte var exakt så. Men då jag ska göra mat har Ulrika redan gjort kyckling i veckan!!!
Men idag så. Mängder av kryddor. Ris och chapati! Mmmm..
Kunde ätit mängder.. men det gjorde jag inte.. tss tss
Men jag måste göra mer sånt i framtiden. Eller tänka ut nå andra indiska rätter man kan göra! Med lite mer tid. Detta stressade jag ihop på en timme!
Jag ÄLSKAR att laga mat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0