Sista tiden!

Blev så fascinerad idag.
Läste synen för Orhan. En bok med profetsior från David Wilkerson. Jag valde den på lappis för många år sen. Då var den ganska intressant men för djup för mig, i mina unga år. Pappa var mer intresserad.
Men nu. Slog upp en sida och kom in på väder och naturkatastrofer.
(har tyvärr inte boken här så kan inte citera... men sammanfatta.)
Först stod det om att mycket skulle ske i vädret. Våldsamma förändringar. Experterna skulle gissa på att det berodde på vulkaner. Vulkaner på Island.
(stämmer!)
Läste vidare om att det skulle bli en våldsam jordbävning i Usa. Den värsta någonsin då den skulle ske på en oväntad ort där man inte var redo för detta.
Men innan denna skulle det ske en annan våldsam. Troligen i Japan!
(stämmer!!!)
Att just läsa om Japan, de som just hänt i en bok om något någon såg år 73-74. Jag fattar inte att någon kan låta bli att tro på Gud. Den sanne Guden.
Detta är starten på födslovärkarna. (heter det så i bibeln?) det är ju så självklart.
Det stod mer i boken och jag rekomenderar att läsa den. Mycket i den har redan skett eller sker.
Vad som väntar nu är då en jordbävning i Usa. Och att ekonomin går åt skogen i Europa. Att det blir hungersnöd...
Jag blir alldeles fascinerad av detta. Bibeln ÄR sann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0