Sista tiden!

 Massa dagar med Orhan. Eller två nätter! :)
 Jag hämtade hit honom i Lördags då mor ville att jag skulle handla. Så jag åkte spontant till Hova och handlade istället och råkade passera Älgarås på vägen! ;)
 Så ni förstår att jag varit busy! 

 Känns alltid så otroligt tomt när han sticker. När i hela friden ska jag få leva tillsammans med han!!! Det är ju en sån meningslös väntan!!!! Som att sätta en skål med mat framför en hungrig och säga åt den personen att vänta. Inte hur länge... bara vänta! (haha vilken värdelös liknelse)
 Hur som helst hade jag i alla fall kul med Orhan.

 Lördagen blev en riktig film-maraton-afton. Pappa jag och Orhan! Om politik och sista tiden. Hur det drar ihop sig!
 En snubbe som har kontakt med någon i Eliten. (den grupp som egentligen styr nästan allt. Priser och politik) ska se till så det blir problem i Saudiarabien 11 mars. De ska i alla fall gruppen se till! 
 Ska bli spännande att se. Men det låter sannerligen smart allt detta, om att det finns någon grupp typer någonstans som kontrollerar allt och vill försöka ta över jorden, eftersom det stämmer så bra efter bibeln om hur sista tiden före Jesu återkomst.
 Det roliga med detta att det låter så löjligt när man säger det!
 Kolla in Lindsey Williams. Den pastor som har kontakter i Eliten.
 Och självklart... kolla in bibeln. Jag tycker det är helt självklart att det är slutet snart...

7Då frågade de honom: "Mästare, när sker detta, och vad blir tecknet på att det börjar?" 8Han svarade: "Se till att ni inte blir vilseledda. Många kommer att uppträda under mitt namn och säga: Det är jag, och: Tiden är nära. Men följ dem inte. 9När ni får höra om krig och oroligheter, så tappa inte besinningen. Detta måste först hända, men det är ännu inte slutet." 10Och han sade till dem: "Folk skall resa sig mot folk och rike mot rike. 11Det blir svåra jordbävningar och pest och hungersnöd på den ena platsen efter den andra. Förfärliga ting skall ske och väldiga tecken visa sig på himlen.

Luk 21 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0