Träning...

Idag har jag tränat. Otroligt! Det kan man inte tro om slappa Petra men. Äntligen!!! Kan inte sitta hemma och äta och laga mat. Jag måste göra något nu när jag inte har nåt jobb som håller igång mig.

 Efter att Orhan åkt hem och jag ätit lunch tog jag tar i saker!


 Jag gjorde inte mycket. Men lagom. Tog en powerwalk som inte blev så full med power men tröttsam eftersom spåret är så snöigt och trögt att gå i!!! Det var kallare ute än jag trodde och jag fick huvudvärk och jätteont i öronen! (man ska använda mössa!!!)

 Men det hindrade inte mig från att gå hela rundan.

 Väl hemma gick jag in och styrketränade lite också. Tror jag ska släpa fram all utrustning i studion igen. Nu när bandet är typ klara där inne!


 Känner mig så fräsch. (inte att jag är tränad och svettig men av att jag rört på mig och fått frisk luft!) Ska försöka göra samma sak varje dag nu. Eller i alla fall varannan!!! Och nu ska diskas och lagas mat! (Suuuuck)


Kommentarer
Postat av: orhy porhy? ;)

my super woman;)

2011-03-05 @ 01:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0