Bilder från en vårdag i Slätte!

 Ännu en vårdag! Ännu en härlig dag med Orhan.
Vi gick ut på bron (=trappen) och drack cola... haha ett av livets små glädjeämne! :)


Har jag världens coolaste katt eller vad? Vem om inte hon kan få fram ett sånt ondskefullt utseende! haha


Såg första fjärilen för i år. Onödigt tidigt. Undra om den överlever. Nykläckt och sömnig. Tror jag! Vingarna var mjuka. Hittade den på en stol där den satt. Orhan tog hand om den och la den under bron! Hoppas den klarar sig. Men nog är det ett vårtecken! :D


Det var kallt så efter colan gick vi in! Inte lika varmt som gårdagen inte. Det blåste lite...


Min helläckra man står som vanligt framför spegeln och fixar frisyren. Jag tar det som om jag inte klippte hans hår så bra. Eftersom han inte vill ha det som jag klippte och han hela tiden ska pilla med det! Måste skicka han till frisören! XD


Posing framför spegeln! :P

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0