Varmt...

Glömde ju bort att säga...
Att idag var det varmt! :D Gick i bara linne och en tunn kofta på! :) Det är sannerligen vår! Härlig varm vår!!! :D
(Även om Orhan hela tiden ska vara deprimerande och säga att i hans land är det vinter när det är så här kallt!!!)
Tror det var runt 12-15. Till och med i skuggan gick det bra att gå utan jacka! :)

Önskar jag hade en vårjacka för jag hatar att svettas runt i vinterjackan! Varenda år måste jag gå igenom detta. Kallt på morgonen. Varmt på eftermiddagen! Usch!
(I brist på vårbilder detta år, då ja e fantastiskt dålig med kameran, så tog jag ett par trevliga bilder på Indra. Från Lidköping i mars! :) Då det var varmt ute och vi öppnade fönstret. Indra fick sitta i fönstret och kolla ut.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0