Arbetslös och lat

 Sitter och väntar på att min köttfärspaj ska bli klar. Mmm...
 Annars har jag inte gjort mycket idag. (om man bortser från pajen) Vaknade tio. Hemska saker. Och gick då upp och såg på film. Haha...
 Efter det har jag... hm spelat sims. Inte mycket mer. Pratat lite med syrran, men inget att skryta om. Gosat lite med Tamar.
 Diskat.. det har jag gjort. Och sopat golven. Och på så sätt har dagen gått. Nu är pappa hemma. Klockan är över fyra och vi ska snart äta jag och han. :)
 
 Senare ikväll kommer min man. Ser fram emot det nå fruktansvärt. Var mycket länge sen vi sågs. (2 dagar sen haha)

 Jag känner startk lust att gå ut. Var flera gånger på väg ut och gå men det är kallt ute. Rena rama gröna vintern. Men får se efter middagen. Måste hur som helst ta mig ur pyamasen och byta om. Så då kan jag lika gärna dra på en extra tröja och gå ut och plocka blommor.
 Håller på och provar inför dagen i Finnerödja.

 Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0