En annan lördag!

 Lite bilder från min förra makeup. Känner idag för att göra det igen. Sminka!!! För det är kul! Jag vill kunna! Och då ska man väl öva?! :P



Annars har jag inte hunnit göra mycket idag. Har mest roat mig vid datorn som vanligt. Avnjutit frukost bestående av banan och chips. (kvalite)
Ska försöka vara kreativ. Om det blir smink. Eller varför inte måla. Det är trots allt helg så jobb tänker jag inte söka!!!
Kanske skulle man gå ut i trädgården och påta. Få bort skiten mellan stenplattorna vid dammen! Eller utrota myror. Kul! XD


FAIL
Oj vilka ojämna storlekar. Men.. försök inte tänka på det. Haha.. så såg sminket ut.. Inte så kul! :/


 


God förmiddag! :)


Kommentarer
Postat av: votre amour

beauty when can i see ya smile in the picturs:(

You have no idea how much i love your smile:)

love you!

2011-05-23 @ 08:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0