Ett gott skratt...

 Har haft en fantastiskt rolig dag idag med Orhan. Skratt i 15 minuter ska ju ge like mycket träning som en springtur i en halvtimme eller nåt?! (minns inte) Men det stämmer bra!

 Orhan kom vid elva. Visste inte det så jag städade och duschade och rengjorde lite i köket på raketfart... (40 minuter) Var precis ur duschen när det plingade på dörren! Tajming! ;)
 Vi slappade, såg film och åt mat... tills Orhan återigen kom med den prilliga ideen.
"Vi cyklar till Töreboda!" 
 Vet inte hur många gånger han sagt det. Och jag är lika entusiastisk varenda gång. Men varje gång vi är på väg har nåt hänt så vi har tagit bil i stället.
 Idag var inte annorlunda...

 Vi åkte buss... (för det var kallt och regn påväg!)

  Vi åt pizza... promenerade runt och hamnade i en park i gräset. Brottades, slogs, skrek, skämtade och skrämde slaget på små barn. Skrattade så jag fick ont i magen så när jag försökte springa bort från Orhan var det som att springa med spagetti-ben.
 Det roliga var att Orhan var lika illa därann eftersom han inte kom ifatt mig! XD haha...



 Älskar att skratta!
 
 Nu sitter jag hemma och vilar. Väntar på att Farföräldrarna ska komma. :) Ska bli trevligt. Var ett tag sen man såg dem. haha :P

Nu kom de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0