Frukt, blommor och brottning!

 Hälsade på snyggaste killen idag. Tog med mig frukt och satt med honom i solen och stormvindarna och frös.
 Som vanligt sprang vi runt och brottades så efter ett tag var jag inte kall längre.

 Vi vilade vid en väg. Jag låg på honom och vi solade och pratade.
"Det var en speciell plat att ligga på!" sa en man som plötsligt dök upp bakom oss.
"Ja haha..." (försökte se normal ut)
"Ja se bklahelth sån ungdomennlawehtl de går!" (grötigaste västgötskan han kunde få fram. Ja fatta noll!!!)
"Men... det är ingen fara. Ligg ni kvar där!" sa han och gick med sin hund.

 Väl hemma... gjorde jag en handbunden brudbukett. (Nej jag längtar inte efter att gifta mig!) En ganska enkel en av blommorna runt om mig. Tror jag ska försöka köpa oasis och gör mera saker. Eller lägga mera tid på det i alla fall! haha :P




Kram! :D


Kommentarer
Postat av: orhan

love, is beautiful!!you are a talent:)

love you so much

2011-05-26 @ 17:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0