God morgon!

 Har inte blekaste aning om vars den del av familjen som ska vara hemma är. Hemma är de i alla fall inte.

 Kanske promenerar. Kanske handlar fisk. Kanske hälsar på grannen! Vem vet vad de sysslar med en dag som denna. Blåsig och solig :P

 Jag sitter i alla fall och dricker te och äter choklad. Sån är jag när jag inte hittar frukost. Men choklad innehåller väl några kalorier också så jag överlever. Om än att jag blir hungrig snabbt haha :P
 Nej jag ska nog leta upp en macka och sedan för fjärde gången försöka se klart Wall E... Inte lätt. Mitt bredband verkar ha givit upp. Men jag har hört fler som haft problem. Så de kanske är nåt med... hm... nåt som jag inte vet nåt om.
 Hur som helst.


 Idag känner jag skarpt för att sminka mig. Ohygligt fult. Men jag tror inte det med massa människor i huset. Om jag bara visste vars de var och vad de gjorde. :/

 Äh... dags för att kämpa ihop en frukost!!! (känner skarpt att jag måste på toa också!!!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0