I väntan på rikedomar!

"Nu kanske pengarna har kommit!!!"

"Nu kanske pengarna har kommit!!!"

"De kanske kommer då?!"

"Nu kanske pengarna har kommit?!?!"


 Är Petra tokig tänker ni! Har hon drabbats av pengabegär!!! Är hon galen?!

 Nej... Idag ska jag och Orhan shoppa! Ja ni hörde rätt. Petra Cecilia Sundqvist ska shoppa. Hon ska köpa nya klädesplagg för första gången på.... 1, 2, 3 år?! Nej.. 2!!! 
 Pengarna mina från försäkringskassan ska komma idag!!! IDAG!!!

 Vanligtvis brukar jag ju inte gå upp i ottan och vänta. Jag brukar... plötsligt bara ha pengarna där. Åka någonstans och vara säker på att de kommer. Eller finns där.
 Men idag ville jag vara supersäker. Så jag kollade klockan åtta. Inget. Klockan nio. Inget. Tio! Inget!

 Har ingen aning när de börjar jobba eller när de sätter över pengarna. Men det borde vara idag. Det är två veckor sen jag skickade in papprena!!!

 Nervös väntan... Men får jag inga pengar så har vi en nödlösning. Jag och Orhan. Vi snor från besparingarna! ;)
 
 För idag ska vi göra en massa!!! :D Vi ska klippa Orhan. Köpa kläder till mig. Äta!!! Och.. njuta av livet.
 Blev en dyr månad. Vi tänkte shoppa för alla pengar. (nästan och bara spara det som blev över!!!) Men vi räknade inte alls med att Tamar tänkte gå och behöva 1700! haha XD Katter... Men även hon ska väl ha sin del av kakan! ;)

 Jaja... kanske jag får pengarna klockan elva!!! :D
 Sen ska vi ju typ faktiskt åka... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0