Min dotter!!!

 För en stund sen bråkade jag och Tamar.
 Tamar vägrade ta sin medcin!!! Hon stretade mot så jag kletade det på hennes tassar (Då vet jag att hon slickar i sig det)
 Jag gick iväg en stund och när jag kommer tillbaka är hon bort. Den lilla skiten har gömt sig.
 Letade runt och mamma sa att hon hade sprungit in i mitt rum. Självklart ligger hon under sängen och ser lurig ut.

 Drog fram henne och hon sprang iväg igen. Vi rusade ett tag runt i hela huset tills jag fick in henne i ett hörn. Hon morrade irriterat och jag tog upp henne. Pratade allvar med henne och tryckte dit tratten igen.
"Nu kan du springa hur mycket du vill din lilla surkart!!!" 
(är ju rädd att hon ska slicka på såret för mycket!!!)

 Nu är vi till sängs. Jag bäddade i ordning och slänge upp henne i sängen. Satte mig i andra änden vid datorn.
 Kommer inte då den sötaste lilla sötnosen och vill ligga i mitt knä! Och trots att jag satt konstigt kämpade hon och la sig lite halvdant.
 Självklart fixade jag så hon kan ligga bra... och jag får skriva lite obekvämt på datorn.

 Jag älskar min lilla kissemisse! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0