picknick! :)

Gick upp nästan halv nio idag. Och det är ganska imponerande med tanke på att jag INTE kunde sova igår. Just en sån där natt då man tänker på all möjlig skit man inte vill tänka på.
 Idag ska jag träffa Pia. Vi ska cykla bort till någon plats mitt emellan oss. (blir en ganska bra bit att cykla) Jag är lite orolig med tanke på min kondis och våra cyklars kvalite! haha... Får se hur det går. Haha

 Jag ska ta med något kul att smaska på och där låg knuten. För just idag så finns det inget i vårat kylskåp. Inget i vårat skafferi. Tänkte jag kunde baka nåt. Varken margarin eller jäst.
 Just nu lutar det åt pizza. Med sconesbotten. För trots allt måste man ju äta lunch. Och små pizzabitar sitter väl aldrig fel. Även om de inte kommer vara varma när jag väl är där! haha :P

 Ska strax duscha och börja gräva i köket. Familjen sover. Så kan vänta lite med det så jag inte väcker dem! :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0