scannar..

 Sitter och scannar efter virus. (För Orhan har gett mig raka direktiv. Denna dator ska scannas av alla tre program varje dag. Jag lyder!) Och jag gillar känslan av hur smart jag känner mig. Sitter och pysslar med sånt jag för ett år sen inte visste nåt om när jag satt med mina dator sprängfylld med virus. Haha... XD
 Särskilt smart känner jag mig då virusprogrammet varken är på svenska eller engelska. Har lärt mig många datatermer på annat språk sen jag fått äran att vara delägare i Orhans osvenska dator! ;) Me like!



 Började kolla på "monster in law" Men det är inte så kul att se film ensam så jag hamna här istället. Jag törstar efter sällskap. Men då det inte går att finna kanske jag skulle bege mig till en anna dator och spela sims istället. Haha... Overkliga snubbar att umgås med alltså! :P
Sån är jag...

 Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0