Ska jag norrut?

 Ibland så är det överväldigande. Jag saknar Orhan.
 Denna vecka kommer bli. Skoj. På Onsdag drar vi till Liseberg. Känns så där superspontant. Fast det inte är det. Men ofta jag åker till Liseberg för mitt bidrag. (egentligen är det inte mitt bidrag. Det är Orhan som jobbar och sliter för brödfödan!)
 Men det känns som en evighet kvar. I morgon Måndag-trist. Tisdag-trist och bön! ;)

 Ja säg då det!
 Är egentligen astrött så har ingen aning om varför jag sitter uppe än. Men fick internet nu och ville. Kolla där också! Uj uj...
 Kommer somna som en stock. Cyklade spontant till Älgarås idag. Ja jag har verkligt blivit en friskus. Umgicks med Orhan tills de började regna. Och då ringde Orhan och bad min pappa hämta mig! haha ;)

 Frågan om resan till norra Sverige kom upp idag. Tja... Plötsligt kände jag mig gammal. Det går ju faktiskt att stanna hemma! Ja känner då inte för att åka bil runt och fiska i år i alla fall!
 Men å andra sidan vet jag inte vad jag ska göra hemma!?
 Orhan var inte rätt stöd då han bara sa ok, det blir bra. Vet inte vad jag ville ha för svar. Ge mig lite possitiva saker... ;) Peppa mig till att göra nåt någon stans!!!
 Näe. Sommarlov utan lov. Det suger. Jag ser knappt fram emot den!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0