Ser fram emot i morgon!

 Sitter och försöker bli trött... Vill försöka sova lite tidigare. Trött är jag. Men i kroppen efter en rejäl cykeltur till Töreboda med Orhan. Ingen lunch då vi glömde pengar. Hemturen var pina. Det var varmt, jag var trött och... ingen mat i kroppen!!!
 Orhan till och knuffade mig ett par hundra meter. Vet inte var han har alla krafter! haha... Min superman!

Vi kom hem och åt gulash sedan halvsov vi.. för trötta var vi.


Från Göteborgsresan förra sommaren! :) Inget Liseberg men ett härligt gäng. (som jag saknar)

 I morgon bär det av till Regionens huvudstad, Göteborg, för att gå på Liseberg. Vi ändrade spontant datumet. Fanns ju ingen anledning att vänta... haha
 Vi planerade snabbt med bilar och resor. Kollade priser och så bär det strax av. Måste alltså upp före sju i morgon. 
 Jag är säker på att jag kommer ha svårt att somna med tanke på att jag måste räkna ut alla tider i mitt huvud. Planera hur vi ska gå och memorera allt i huvudet som ska med. (Hatar att vara så ansvarstagande...)
 Dessa tankar och den ångest det kommer skapa kommer få mig att somna ungefär klockan 2. Även om jag går till sängs nu vid halv elva!

 Innan det öppnar. (eftersom vi är där redan 3 timmar innan) Ska vi festa med att äta lunch på restaurang. (ingen vettig människa vill väl äta där inne på liseberg?!) Blir nog någon asiatisk buffe. Jag har skrivit ut en karta med varenda restaurang i centrumområdet utprickad. vi ska leta upp den ultimata! ;)

Äsch vad jag trams-skriver. Mot sängen! Mot Göteborg! Mot Liseberg!!!! ;D
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0