Ännu ett deprimerande inlägg haha

Haha.. plötsligt kom en sång till mig. Funderade på när i hela friden jag gick och sjöng på den. Tror det var när under Lidköpingstiden. När jag gick till tåget och hade fotskav så det blödde. Eller när jag var superkissenödig påväg hem från skolan och nyckeln ALLTID skulle krångla! När jag kände mig ensam och frös och mitt i eländet välter Tamar ut en vattenskål i rummet! Minns inte.. men den känns bra.. Riktigt värdelös, pinsam, deprimerande, tonårs text. Men jag antar att det var precis den rätta gnuttan ironi och ilska som behövdes när jag gick där i smärta eller var sur.
Melodi: sommartider
"Livet suger, Livet suger maassaaa fett. Livet suger!"

(vet inte ens om man kan säga suga fett? Menar rocka fett.. Ja.. men suga fett? haha Blir det dåligt eller bra?)


Förlåt. Här sitter jag och tramsar. Men jag är lite rädd för att gå till sängs. Kommer aaaaldrig somna vilket jag inte gjort någon gång under hela veckan! Jag är trött och orkar inte göra något. Men jag är för pigg för att somna. Eller jag bara ligger där och stirrar.

Fast just nu känner jag faktiskt för något. Jag känner för att rita lite. Kanske ska slå på lite simpsons. koka mig en kopp te och rita... Rita ut min söndagsångest!
(hittade tre bilder från Lidköpingstiden där det kanske var möjligt att jag sjöng den sången.
  • Bild 1: Får alltid våldsam acne på vintern. Mitt ansikte sväller upp. Jag menar jag ser hemsk ut. Och jag minns att när jag tog denna bilden kände jag mig då ful! Bild
  • 2:Blev inlåst på toaletten och de fick ta sönder dörren för att få ut mig. Sedan fick jag göra mina behov utan dörr!
  • Bild 3: Busschauffören fattade inte att jag skulle av och blev avsläppt en station längre bort. Det ösregnande och jag fick gå kilometer genom Lidköping.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0