Basspelarn...

Var på gudstjänst i morse och det är ett under jag kom mig dit. Jag vaknade med det värsta morgonhumör... ägglossningshumöret? haha.. jag vet inte. Allting kändes i alla fall pest och pina. Garderobsdörren åkte bara igen när jag grävde efter kläder som jag inte hittade så nu ligger nästan alla kläder ute i mitt rum...
Surade i bilen och blev irriterad på en man där som ville hjälpa mig att bära basförstärkaren. XD Jag kan själv!!!
Spelade nämligen idag också. Hemska saker. Spelar så sällan så står mest och funderar på om publiken skrattar åt mina krassa försök. Nog går det bra. Står själv och skrattar....

Nu sitter jag hemma och sörplar mjölk med kaffe och njuter av att äntligen fått i mig lite mat! :) Var hungrig... Som bara den... Då jag inte åt frukost helle.. :P
Idag är det farsdag också. Det ska jag och Ulrika fixa inför när hon kommer hem. Mys! :) Pizza... det kan jag skriva här eftersom pappa inte läser min blogg... :P
Men nu ska jag bara njuta av att vara ledig. Eller typ så... slappna av. I morgon startar fyra dagar till av praktik. Ska bara komma på lite saker att säga till henne. Hon ville veta vad jag tyckte var bra och dåligt och vad jag saknade av praktiken. Svårt... trivs ju där. Men kan inte sätta tummen på vad. haha. Men nåt ska jag väl lyckas plåttra ner...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0