en lång dag till...

Tamar skrek på mig i morse efter att ha vält omkull sitt drink-glas! XD För det var inget vatten i det. Men jag gick då inte upp för det.
Jag hade haft problem att somna som vanligt och jag ville njuta av min sovmorgon. För jag skiter i arbetsförmledngen idag. Vad i hela friden ska vi säga varanda? Jag kommer bara behöva spendera massa tid i Töreboda eftersom det går så lite bussar!!!
Usch för sånt!
Idag ska jag... göra något annat. Nej jag kommer inte kunna göra något förutom att packa klart. Jag bara väntar på att få åka iväg. Det är det enda som är i mitt huvud. Det enda! Det är en evighet kvar...
Nu ska jag sluta slappa i köket. Plocka bort frukosten och sätta fart på fläsket. Så typiskt mig när jag är ledig. Jag plockar fram och äter sen sitter jag där i evigheter och slappar. Känns som många timmar kan försvinna vid köksbordet! haha... :P
Kram

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh vad glad jag är för din skull att du ska få fara! :D Hoppas du får det superbra, och att resan går bra.. Hoppas du inte blir sjuk! Eller får någon skada. Att tappa bagaget vore också onödigt.. Tappa inte bort dig där borta i italien! Och ät inte ihjäl dig på pasta. ÅH VAD GOTT! Vad sugen jag blev på mat.. hehe. Puss på dig! Jag gillar dig. Take care!

2011-11-26 @ 11:47:56
URL: http://ciccilull.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0