En vecka kvar...

Shalom.
Idag känns plötsligt livet lättare. Eller typ. Vet inte varför.
Kanske för att det är helg framför. Ska dock spela bas och det känns som jag ska spela bas hela helgen. vet inte vars mitt musikintresse tog vägen men just nu känns det mer som tvång än glädje.
Skippade idag i alla fall så får jag ge järnet på söndag... Jag suger!



Idag var det lite mer folk i butiken. I alla fall på förmiddagen. Så jag hjälpte lite. Skrattade med några kvinnor åt en kofta som man kunde knäppa på olika sätt. ;)
Men på eftermiddagen lugnade det ner sig nåt våldsamt och jag och chefen pratade som vanligt. Drack kaffe. (Går på toa otaliga gånger när jag är där!)
Nu ska jag slappa och ladda inför nästa vecka som är den sista. Synd att jag missar julskyltningen. (om hon inte gör den tidigare) Jag älskar att skylta. Haha vet inte varför men det är nog ett av de roligaste med butikjobb!!!

Just nu känner jag mig lite betryckt av att jag tror jag har något att göra och så fort jag listat ut vad det är ska jag göra det!
Tänk om jag skulle sminka lite nu när jag är ensam ett tag?
Vi sparar alla bekymmer och måsten till helgen!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0