Företaget...

Sitter och leker i http://verksamt.se med min affärside. Lite småkul och säkert bra. Finns mycket att tänka på.
På måndag ska jag på starta eget kurs på arbetsmarknadsenheten.
Är riktigt het på detta nu men det blir först nästa år jag startar det på allvar. Skulle jag tro. Nu skiter jag i erfarenhet och sånt. Jag vill ha min dröm!
Visade bilder på vad jag gjort för min chef idag och hon blev imponerad. Tyckte att jag hade en unik stil och att jag självklart skulle starta eget. Det ska jag.. JAG SKA!

Är jag unik?

Men det ligger lite inom mig bara nu. Först har jag andra planer! :)
Men i framtiden. Måste ju bland annat hitta på vars jag ska starta företaget? Haha jag vill gäääärna flytta. Dock har man ju lite koll på Töreboda men varenda florist som startat något där har ju dött ut av alla livsmedelsbutikers låga priser och gardens jätteutbud för bra priser... jaja... Kanske att jag är så unik?
Nej, kanske skulle man passa på att dra sig norrut. Frågan är bara vars. Vars finns det inte så många florister. Vars är jag behövd? haha
Usch.. spännande. Ser fram emot det. Men jag ska prova. Jag ska... så får vi se sen om det håller eller ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0