Företagsam...

Kollade på mobilen och tänkte. "Halv nio.. värt och gå upp nu! Undra om jag har larm på... avsluta... eeeh.. ja det har jag säkert."
kvart över nio väcker syster mig.
"Ska du inte iväg?"

Lite småstressigt men inte mycket. bara min lugg som blev lite allmänt gullig idag. Rena rama förskoleelevs-luggen! ;)
Annars var jobbet inte så spännande idag. Var trevligt dock. Försökte prata lite med kunder. Men det är för lite kunder för att jag ska känna mig behövd och av någon anledning är det svårt att ta sig för då!
Städade och bad om tips för att starta eget. Hon visade mig en sida och berättade lite om egna erfarenheter. Jag är verkligt sugen. Vem vet.. kanske nästa år finns det en butik i sverige. Ska komma på någon fin affärside och ett snitsigt namn. Kanske något med mitt namn i! "Place of Petra!" eller "Sundqvist blommor!" Eller något snitsigt blomnamn som gör folk glada...  "Benjaminfikus!" ""Arons skägg" eller "Svärmors tunga!" (Nej.. man ska nog hålla sig till latinska namn hehe.. svenska namn är bara lustiga!)
"Vilken fin bukett!"
"Ja men visst är den!"
"Vars köpte du den!?"
"På Benjaminfikus!"

Hur som helst... har tid på mig. Tänker inte börja förrän nästa år. Mycket att ta reda på och överdrivet mycket som ska fixas innan. Hade ingen aaaning!!!
I vintern nu har jag andra planer. Men ska inget säga förrän det är helt klart! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0