Jag dricker mycket kaffe!

Vaknade otrligt trött idag. kan bero på att jag aldrig somnade! :p
Trodde inte denna dag skulle bli lika bra som sist. Jag menar. Med  tanke på att det finns så lite att göra borde ju inte våra trevliga samtal kunna hålla det uppe hela månaden?
Men idag var inte sämre.
Vi städade rummet efter gästerna i helgen. Drack kaffe. Tvättade och vek tvätt. Drack mera kaffe. Skyltade och klädde om dockor. Gjorde  en annons! :P Städade toan.

Vi gör inte mycket men genom att prata samtidigt kan man dra ut den mest löjliga aktivitet till evigheter.
Det kom typ inga kunder alls idag! Tycker det är unikt att göra allt tillsammans. Tidigare platser jag varit på har jag fått min uppgift och roat mig med den... men med tanke på hur lite det finns att göra.
Hoppas jag ska lyckas ta lite kunde själv i alla fall.
Tycker det är lustigt att det då och då dyker upp folk jag känner eller har känt. Idag en granne och en gammal fransk-klasskompis. XD
Men detta gör mig helt galen i längtan efter att ha en egen butik. jag vill!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0