Kreativ dag? My as no!

Hur mycket kreativitet hade inte jag kunnat göra idag. Men jag bara har ingen lust. Ingen lust alls! Just nu sitter jag och klöser bort limmet från ett plåster på min hand medan jag ser simpsons. haha jag ser alldeles för mycket simpsons! XD
Antar att mitt rum skulle behöva städas. Minns inte när jag rörde det senast. Så kanske är det det jag ska lägga lite energi på. Skapa ids jag inte.
Vaknade sent idag. Iddes inte gå upp. Inte alls! Tills det plötsligt slog mig att jag lovat hämtat syrran i Töreboda. Så jag sprang upp ur sängen och in i bilen och burna iväg dit många kilometer i timmen för snabbt och hämtade henne. tjugo minuter försenad haha XD Dålig storasyster jag är!
Men upp kom jag.
Sen har jag suttit här... med min dator. Pysslat.. försökt få tiden att gå genom att kolla runt. Läsa bloggar, läsa debatter, titta på bilder (hittade bland annat dessa fula bilder på mig och Orhan) och tänka på Orhan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0