Några frågor...

1. Hur gammal är du om fem år?
Hemska saker... 25 och snart 26...

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Ehm... ingen än så länge. Har varit ganska själv men dagen är ju ganska ung. Antar att det blir med familjen. Om inte Orhan känner för att sitta vid datorn i två timmar! XD

3. Hur lång är du?
168 tror jag. :( Lite för kort...

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Började se på Emma igår men dog av tristess. Brukar gilla kostymfilmer men jag var väl trött.. eller?

5. Vem ringde du senast?
Ringde jag.. hm... vem kan det bli. Butiken i Stockholm!?

6. Vem ringde dig senast?
Orhan tror jag! :)

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Ett litet kärleks-sms från min man som vi inte behöver gå in på detaljer om.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Smsa.. hemska saker. Ringa det gör man i absoluta nödfall eller till såna typer som man inte kan smsa till. Typ doktorn, pappa och möjligen nya praktikplatser. XD

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta!!! (finns inte alternativet sambo här? Jag menar... Nog för att jag står för äktenskapet!! Men... i dagens samhälle.. hur många är gifta?)

10. När såg du senast din mamma?
Ehm... om jag lutar mig lite bakåt så kanske jag kan se skuggan av henne!såg henne senast.. hm.. en halvtimme sen.. hon satt vid datorn. Jag passerade henne! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0