Olika utseenden varje dag!

Idag var segt.. tror de kom in fem kunder. En handla?
Vi skura golvet. Hängde om kläder och strök lakan men... hade ovanligt lite att prata om idag så det gick segt... Men.. jag trivs ändå märkligt bra där för att ha så lite att göra.. :)

Fick även svar angående jobbet i Stockholm. Jag kan få det. Lite halvtaskigt men ändock ett jobb. Vet inte är hur jag ska göra och orkar inte gå in i detalj om det. Så ni får helt enkelt se. eller fråga mig personligen.
OJDÅ... måste ni prata med mig för att få reda på en detalj om mitt liv! XD Hemska saker..

Är trött nu. var tungt att gå upp idag. Men chefen var lika trött så... :P Vi gäspade ikapp!
Ser fram emot helgen. Bara två dagar kvar till min härliga långhelg! ;)
Denna praktik gör ju att jag har mindre att säga här i bloggen... Eller så beror det på att jag är så trött på allt...
Gillar att varje dag för göra i ordning mig. Kämpar på med att se olika ut varje dag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0