På väg!

Tåget kryper in till Skövde.. typiskt. Hade kört för snabbt eller nåt. Jag får i alla fall se Skövde ordentligt från tågets vinkel.
Men här ska jag inte av. Ska vidare mot Herrljunga och där byta mot Borås. Har aldrig åkt tåg till Borås förut.Har varit där en gång. Tror jag här på tåget ska plugga på lite om vars Suvbway ligger. Även om jag har två timmar på mig att hitta det haha...
Märkligt ändå. Här har man månadskort till hela Västergötland (förutom Göteborg!) VÄSTERGÖTLANd är galet stort... Varför har jag inte utforskat det mer? Det är frågan det.
Nu är vi i Skövde och 125 personer ska på. Vars ska alla idag? Intervju i Borså? Hoppas inte det kliver på lika mycket folk efter hela resan! haha
Önska mig lycka till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0