Påkörd...

Sitter och glor på Pirater med mor och syster... den sista filmen... har sett den förut men jag har för mig att jag sov en del så den är som ny! haha :P
Blev påkörd idag. haha mycket lustigt.
Hade precis hämtat syrran från tåget och stod på parkeringsplatsen då bilen framför oss började backa. Och backa och backa... funderade lite hur nära den ville vara.
Krocken var ett faktum. Men trots att det gick så långsamt blev jag lika förvånad.
Såg ut som snubben skulle köra iväg så jag gick ut. Den stannade och mannen kom ut.
Jag kollade fronten. Den såg då hel och fin ut.
"Hur gick det. Jag satt då verkligen och drömde. Vet inte vad jag tänkte p!? Hur gick det med bilen?"
"Inga skador!"
Vi skojade lite. Han bad om ursäkt och sa att det var tur att han inte gasat på...
Men då var det avklarat. Att bli påkörd. Nu saknas väl bara att jag kör på någon... hoppas det blir lika lättsamt som för honom! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0