Saker att göra!

Sista dagen på praktikten idag. Det kändes på något mystiskt sätt vemodigt att gå därifrån så där bara. För det var trevligt där alla vis! Lite kunde kanske men... haha jag trivdes mycket bra. Kändes trist att inte köpa något heller men jag tror jag har bättre behov av pengarna med Orhan. Om jag ska kunna överleva i några månader. Då överlever jag utan den där assnygga schalen, coola bältet, fina tröjan och nödvändida svarta legginsen haha :P

Nu packar jag lite smått. eller försöker nästan göra klart då jag tror vi drar till Stockholm i morgon. förutom det måste jag åka tiill arbetsfömedlingen, gå till arbetsmarknadsenheten och lämna ett papper... ja.. det finns lite att göra! Eller så skickar jag till dem istället så slipper jag gå dit! :P
Kanske skulle göra en krans också?
jaja.. dagarna är inte tomma! ;)
Nu ska jag gå ut och hämta ved så pappa inte börjar grina på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0