Sova?

Dagen börjar bli lite seg. Och jag ser inte alls fram emot i morgon men det är möjligt det är bättre att praktisera. Tiden kanske går då? Jag skulle ju ta foton på bed and breakfast avdelningen. Kan göra det långsamt så har jag att göra! :P
Snart ska jag i alla fall laga middag... frågan är om jag efter det ska på bönen? Det känns som om jag inte vill göra saker för att jag har ingen ro. Samtidigt som jag vill göra saker för att få tiden att gå! :P
Kanske skulle jag gå och sova lite... tills det är dags att koka spaghettin! :P hehe
Nej usch... jag tänker bara på en sak och jag får paniiiik på att tiden går så långsamt!!! jag vill inte laga middag. Jag vill inte praktisera! Jag vill inte vara vaken. Jag vill sova och vakna upp till typ lördag! :P haha... detta är galet! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0