Sparat arbete...

Dagen slutade trots allt bra. Men upptäckte hur mycket arbete jag lagt åt sidan!
Skulle dammsuga hela huset, diska och mitt rum ser fortfarande ut som en sandad gata med sopor på! :(
I morgon blir det arbete hela dagen. Nu får jag sluta deppa!

Hur som helst. Vad gjorde jag idag då istället för att göra mina sysslor?
Satt vid datorn tills jag pallrade mig iväg och hjälpte till att tömma kapellet från målarsaker. Passade då på att ta med mina tavlor som var klara hem! :)
Fastnade sen på en kopp te där såklart.
Plötsligt ringde mamma och påstod att Orhan kämpade för att få tag på mig så jag rusade hem. blev alldeles förtvivlad att jag skulle ha missat han.

Men han hade betalt för två timmar vid internet. Min lilla älskling. Så vi pratade på om allt möjligt! :) Och det kändes lite bättre efteråt att äntligen-Ä N T L I G E N- få lite tid med han!
Åt gomiddag (ensam) och såg sedan film med familjen. Vi såg den sista Narniafilmen och jag har lite emot den. Har sett den tidigare. Storyn är lite tunnare än de tidigare filmerna plus att den här inte alls är lika bra gjord som de tidigare! Billigare på nåt sätt eller om den regissören helt enkelt inte är lika bra. (var ju tydligen en annan mot de två första)

Nu ligger jag i sängen och svettas. Någon har lagt krut på att elda för mycket som vanligt. Så jag lär väl inte somna förrän i morgon. Plus att jag är hungrig av någon anledning. Hela kvällen!!! Har försökt ignorera men det gör inte problemet bättre. MEN OFTA JAG ÄR HUNGRIG NU?!
God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0