Städa måste man göra någon gång!

Här sitter jag och äter kakdeg. Vadan detta? För att jag vaknade sent. Vi har inget bröd. Jag orkade inte göra mat så jag vispade ihop 1/2 ägg, lite socker, lite rågmjöl (var en lite olyckshändelse men det funka bra det med),lite  margarin och massa lingon! ;)
Bra stadig frukost! hhaa

självklart tillsammans med en kopp te. Idag måste jag göra något. jag måste förbjuda mig själv från att sitta här framför datorn och se simpsons. Hur uppbyggande är det liksom? Har ju massor att göra.
Städa rummet. Plus att jag gärna vill komma halvvägs i alla fall på videon till pappas låt! :P
Jag bara sover och sen sitter jag vid datorn hela dagen. I morgon måste jag iväg på praktiken. Även om jag bara står och snackar är det mycket mycket bättre än att sitta här!
Jag känner mig själv. Jag sitter här vid bloggen. får lust och skriver ned vad jag ska göra men det slutar nästan alltid med att jag inte gör det utan fortsätter sitta vid datorn! :(
Men inte idag. Idag får jag inte!!! Rummet ska bli skinande rent. I alla fall det! JUST Det måste jag göra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0