Svårt att somna.

Mycket riktigt. Somna är näst intill omöjligt när man längtar. förutom att jag redan normalt har svårt att somna.
Tittade på simpsons, läste en serie. Klockan blev två. Jag släckte och låg där. Ändrade ställning efter ställning men inget verkade funka. Drömde om resan och drömde om morgondagen. Pratade franska med mig själv...
Före fem tror jag faktiskt att jag slockande. För jag kollade på klockan efter fyra och tänkte. Snart kliver pappa upp. Men jag hörde aldrig pappa vakna!

Bakade chapati till frukost idag. Gick inte på praktiken. Men jag menar. Jag sov ingenting! Hm... 4,5 timmar? tja de kanske är lagom. Jag hoppas jag ska slappna av lite under dagen så att jag sover gott inatt och är redo i morgon!
Måste gå i morgon. Nu får jag inte vara mjäkig med mig själv längre haha :P

Idag ska jag nog rita på musikvideo! Den är klurig värre. När det är en meningsfull text kan man ju inte bara rita gubbar som sjunger eller tjejer som vickar på stjärten! Nej nej... Då ska det vara fina bilder. och prova gör det i paint!!! XD
Kram
(Lägger in bilder på mig och Orhan från i sommras. Eftersom det är han jag tänker på nu... :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0