Tamar och jag!

Tamar är så söt!! Jag förstår inte. Kan nog aldrig tröttna på henne. Hon är inget marsvin hon inte!!!
I morse... hon kämpade i en halvtimme med att få upp mig så jag kunde släppa ut henne. Hon var så bajsnödig så de fanns inte ord för det. Men får man inte upp matte. Då får man använda snuskiga sandlådan! Sånt är livet.
Efter att ha gjort sina behov kröp hon in under täcket alldeles bredvid mig och la sig att somna om igen. Sånt gillar jag..
Vi gick upp och åt frukost. Sedan har vi roat oss med att städa... Eller jag har städat. Tamar har bara följt efter mig och kollat på. Nosat på varenda sak jag lyft. Och försökt vara gullig på en matta! Vi la oss sedan i soffan och såg film och avslutade med lunch. Jag pasta och Tamar tog några dentabits! ;)
Nu ska jag strax dammsuga och Tamar ska ut och motionera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0