Tamar the väckarklocka!

ett moment av Tamars söthet igen.
Sov.. gott och länge. Vid nio kom Tamar upp och kröp ner under mitt täcke som hon gör varje morgon. Men i morse la hon sig med huvudet på min arm och armen över mage/bröstkorgen på mig. Som jag ligger och sover hos Orhan. haha gulligt.
Vid tio vaknade hon och kollade på mig. Stirrade... väntade på att jag skulle vakna. Efter ett tag la jag huvudet under täcker och då kände jag plötsligt en tass slå på min arm. Jag lyfte på den och Tamar kröp in.
"Vill du också sova mer?"
Hon buttade huvudet mot mitt huvud. Typisk kattmys... Men så fel jag tog.
Så fort jag slöt ögonen började hon slicka mig på näsan. Till slut blev jag galen och öppnade ögon och sa åt henne sluta.
Hon såg sitt jobb färdigt och satte sig åter på stolen bredvid mig och råstirrade... Då gick jag upp.
Katter... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0