Väntar...

Idag julpyntade vi! Kul.. Älskar att skylta om. och det är lite kul att klä på dockor. Gjorde en tantig docka och en försökte jag göra lite trendig. Hängde massa bhar i fönstret! ja.. jag tycker helt enkelt det är kul att skylta! ;)
Hur som helst. Dagen bara sprang förbi. Ända tills jag kom hem och syrran säger. "Nu är det bara fyra dagar kvar tills du åker. Längre än en halv vecka!" Plötsligt kändes det långt och hemskt igen! :/

Nu sitter jag och kolla resor och priser... Visst har jag bokat men det ska resas mer. Hoppas jag kommer få massa kul bilder att lägga ut här! :) Ska försöka undvika att inte fota Orhan hela tiden! haha :P
Ooooh jag längtar!!! :D
I morgon praktik, fredag arbetsförmedlingen (utan anledning? Vad ska hon säga. Hej då? Men vill hon träffas så självklart kommer jag. Skulle ändå in för att lämna papper för att få pengar.) Resa till Stockholm. Lördag Stockholm. Söndag jättetidigt på morgonen. MOT FLYGPLATSEN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0