Yippeeeeaaa

Jag är alldeles exhalterad och kan knappt äta upp min smörgås. Tet är kallt för länge sen! XD Jag ska till min älskling!!! :)
Har bokat biljetter och på Söndag bär det av. Spännande. Har aldrig flugit ensam... :P Resan kommer säkert bli alldeles för lång. Ojoj.. jag längtar jag längtar...
Hur ska jag få tiden att gå tills Söndag är ett mysterium. Hur ska jag kunna sitta lugn och still på praktiken? XD
Jag är så glad!!! :)

Nu ska jag i stället för att göra mig glad se på Simpsons för att lugna ner mig haha och få tiden att gå!!! :P Måste bara värma mitt te först!!!
Så nu får ni passa på att säga saker till mig som ni velat få sagda. För sen drar jag! Och jag kommer inte tillbaka förrän jag måste. Förrän pengarna tar slut så att säga! :P Eller mitt pass går ut. (såg att de går ut 30 mars så jag blir inte borta så länge... :P)
Glad glad glad!!!! :D
(jag vet att bilden är tagen på exakt samma ställa som tidigare idag. Men jag har inte suttit här hela dagen. Jag har städat mitt rum!!! FAKTISKT!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0