cnc?

Idag..
Väntar på att Orhan ska slå en pling så ska jag hämta honom!
Har en massa jobb jag sparat för att söka så jag borde väl försöka få iväg en ansökan idag! :P (Det är bara så småtrist)
Närmast ligger hur som helst att klä på sig. Man kan inte bära pyamas hela söndagen! Särskilt inte när mannen kommer! :P
Sitter och är lite smånervös inför morgondagen då jag ska på arbetsmarknadsenheten igen. Vad i hela friden ska jag göra? Känns som jag ligger lite efter som varit borta en vecka.
Och vad i hela friden är det? Ska jag joina armen (med tanke på hur mycket arbetskraft de behöver) eller ska jag fortsätta kämpa med floristjobb!?
Eller ska jag utbilda mig inom Cnc kanske eller finskickeri? Vore kanske nåt?!
Hoppas jag får prata med någon...
Kram

Kommentarer
Postat av: vidstig =)



God morgon.



Cnc operatörer behövs väldigt mycket nu.



Vet du vad en fräs är för något?

En cnc fräs är helt enkelt en fräs maskin som styr av en dator.

(CNC = Computer Numerical Control)



Du skulle få väldigt mycket jobb inom tillverknings industrin.

Där det nu är brist på duktiga CNC operatörer.



Hoppas det hjälpte dig lite på vägen. Ha det gött

2011-10-09 @ 17:16:47
Postat av: Annica

Om du vill utbilda dig så gör det. ;)

2011-10-09 @ 18:39:20
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0