Du och jag datorn...

Idag har varit en dag med datorn kan man ju lugnt säga. Har kollat efter mail. Vill verkligen ha jobbet i Borås. Men inget...
Annars har jag spelat tomb raider och äntligen dödat den spindel som fick mig att ge upp i våras!!! XD haha galet vilken triumf. Kanske ska börja spela igen då! ;)
Har spelat Sims.
Har sett simpsons.
Har suttit vid facebook.
Har spelat löjliga småspel jag fått av Orhan.
Har påbörjat videon lite smått till pappas låt.
Sett film med syrran...

Ja ni hör ju. Dator hela dagen förutom då jag läst lite och duschat... haha illa. Men jag antar att ibland är det ok med en datordag! :P
I morgon blir det praktik typ hela dagen så...
Hoppas jag får lite mail då också. Nu när veckan startar igen. Så vi får se när det blir intervju! ;)

Nu ska jag och Tamar sova...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0