Glad!

Men oooooj. Vad trevliga cheferna är i Västerbotten. Har skickat ut lite säljbrev. Satsade denna gång på västerbotten istället för Västergötland. Och hör och häpna. De svarar!!! De svarar till och med snällt. Intresserat.
Inget.
"Va.. var det du som skickade. Du var inte utbildad va?!"
eller..
"Jag har inte tid för dig jag får så många brev jag orkar inte... ok!"
Utan istället...
"Oj jag ser att du är en duktig florist!"
eller...
"Dig skulle jag anställa direkt. Men vi har precis fått tag på all personal!"
Till och med...
"Jag vet att du kommer få jobb!"
och...
"Om du har vägarna förbi.. kom hit så kanske vi kan få in dig!"

Synd att jag så sällan har vägarna förbi Skelefte! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0