Hellre uttråkad än rastlös.

Idag tog jag en prommis på två timmar...
För så mycket har jag att göra på detta ställe.

Kom dit och fick förfrågan av henne om jag hade nåt att göra. Men efter ett år i arbetsförmedlingen har jag allt klart. Alla papper. Jag fick praktikplats efter en dag så vad i hela friden ska jag göra?
I morgon ska jag i alla fall hälsa på krukfabriken och en syv! :P
Vid tio stod jag utan sysselsättning och hon frågade om jag ville ta en prommis. Jag skulle träffa Orhan vid halv tolv för lunch. Så... vad skulle jag göra till dess?
Jag tankade bilen, tog en runda runt kvarteren och satt på biblioteket en timme. Sedan köpte jag kort med Orhan och vi gick och åt.
Efter lunchen stickade jag! haha....
En väl använd dag. Dock känns det inte så hemskt. Jag känner mig varken uttråkad eller deprimerad än vilket jag kan göra för vissa praktikplatser. Det är ok att sitta där. Det är ju typ samma som jag skulle gjort hemma.
Plus att jag kommer upp i bra tid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0