Hemresa.

Sitter hos Amelia och Urban och väntar på avresa. Har firat födelsedag! ;)
Idag har jag bara slappat. Sov aslänge.. till elva. Sedan åt jag frukost i 2 timmar.
Rörde min slöa kropp till tvn och satt där till fyra då vi skulle åka. Förutom då jag packade ihop min väska.
Känns skönt att slappa. Efter dessa dagar...

Ska bli kul att komma hem. Eller inte för att komma hem till vardagen och mitt otroligt olustiga rum. Men för att träffa min älskade Orhan. :) :) :) Ska även bli lite småkul att få sova med Tamar igen. Har saknat den där lille klumpen bredvid mig! ;)
Får väl även nämna min familj. Men jag tror jag har vuxit ifrån päronen. Dock har de sina ljusa punkter! ;)
Längtar efter att  flytta hemifrån. Då jag körde fram här med bilen på kvällarna kändes Lycksele som min lilla hemstad! (även om jag då och då körde lite småfel! haha)
Halv åtta bär det av hemåt. Dock måste jag vänta i Umeå i tre timmar och de ser jag inte fram emot. Vad ska jag hitta på? Inte den roligaste stationen. Om jag hittade som något mysigt krypin kunde jag se film. Eller om jag har någon att ringa till. Som inte somnar för tidigt! XD
Tolv går tåget! ;)
Sedan stockholm.. sedan Töreboda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0