huvudet kallt!

Idag var en hård dag. Jag hade otroligt ont i ryggen av att sitta ihopkrupen på golvet vid elementet. Men den som ingen stol har. Upptäckte i alla fall toan som jag då och då gick till och värmde mig. Om man tjänade på det vet jag inte eftersom jag blev genomfrusen på vägen tillbaka!
Aldrig fick man en lugn minut. Jämt spelade klasser hockey eller tramsade runt och skrek! Tokig blev jag!!!

Här sitter jag jämt. På min tyngd. vid elementet. omringad av purjolök och ris! Kallt...

När jag gick hem för middag mötte jag en man som verkade vara tränare!
"Bär du med dig ett element? Frys du om fötterna när du sitt här!?"
"Nej jag jobbar inför showen som ska vara här. Jag sitter i styrketräningsrummet och arbetar!"
"Jasså. När är showen?"
"På Onsdag!"
"Varför sitt du där inne? Kan du int sitta i Viprummet? Följ me mig så ska je visa dig vars de e!"
"jaha?"
"He bara där uppe. Den dörr du ser. Där e de då varmt och det är ett kök så du kan laga mat. Int vet ja varför de kallas viprum. Inte e de så. De e bara som ett kök!"
"Jasså vad bra. ja jag vet inte. jag fick styrketräningshallen som hjälp och jag sysslar ju med blommor så de gillar ju kyla! Men jag skulle ju kunna gå upp där kanske!"
"Ja.. du kan ju som koka där också! De finns ju kök. Men jag vet ju int. Kanske du måst höra med de som bestämmer. Men de e ju upplåst så. Bara o gå dit!"
"Jaha.. tack!!"


Äntligen frågade någon om mitt element jag traskat runt och skämts med! :P

Nu kan jag nog dock inte visa så mycket mer bilder innan. jag menar. det ska ju vara nåt att kolla på, på shwen. Men själklart lägger jag ut bilder på modellerna med kläderna på efter showen här på bloggen. Så ni som bor alldeles för långt från Lycksele kan se! ;)

Annars. KOm på showen!! Lycksele. ishallen, klockan sju. tror de kostar 50 kr!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0