i morgon...

Det som ser litet ut i stockholm är egentligen ganska långt. JAg undrar om man inte motionerar mer i en stad. För är man i en stad blir avstånden plötsligt kortare. Det är som ingen skog mellan områdena...
Gick bra att gå från stationen till kyrkan på kungsholmen. Hamnade på en helt annan gata än planerat och följde stora vägar tills jag plötsligt uptäckte att de stora vägarna inte syntes på min karta!!! (För att de var för ljusa eller nåt..) Fick ringa mor min som hittade min gata och jag var inte så fel ute.
Var helt genomsvett när jag äntligen var där.

Vi åkte hem och har nu gått igenom hur jag ska ta mig till Skärsholmen i morgon. Jag är helt urkass på namnen här i Stockholm. Lika snabbt som jag sagt dem har jag glömt bort dem. Och jag liksom skapar egna namn genom att blanda ihop dem. (Känner mig inte så hemma här helt enkelt!)
Men ditresan ska nog gå bra. Vet vars busshållplatsen är och kommer åka via trakter jag kan. :P Hemresan däremot. Men jag får väl åka runt tills jag hittar en buss eller något som går hit! XD haha
det blir nog bra.. spännande i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0