ont i magen har jag också...

Fint att vara kristen när man som automatiskt har ett kontaktverk. Utan att känna någon kan jag alltid fråga om saker i en ny stad. Kan inte förklara men det är något speciellt. haha...
Som nu.. kollade lägenheter i Borås. Om jag skulle hamna där. och upptäckte att det var ju rena rama rövar-stads-priserna. Frågar kyrkorna och får svar från en direkt som lämnar namn på alla kristna uthyrare jag kan prata med och berättar om vad de har i kyrkan. Skickar vidare min fråga till de som har ansvar..
Ja... det känns helt enkelt bra att ha syskon i hela världen!

En liten parentes helt enkelt...
Nu ska jag sitta här och förströ tiden. Syrran ska på idol med sin man så jag antar att jag är illa tvungen att lyssna på det! :P
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0