Smärta...

Jag har ont överallt!!! Min rygg. Så fort jag lutar mig minsta framåt gör det så väldigt ont i ryggen. Är en befrielse att få sova. Att ligga med ryggen utsträckt rakt och avslappnat. Men bara ett tag kvar innan jag åter ska böja mig över arbete. Det är hemskt att jobba på golvet!!!

Vi ska inte tala om mina stackars röda svullna fingrar som gör ont vid beröring och som jag knappt klarar böja!

Idag gjorde jag inte mycket arbete tycker jag. Mest plocka, hämta och fixa. Kanske det bara känns så.
Åkte inte iväg till ishallen på morgonen utan stannade hemma och sydde. Sedan stack jag till blomsteraffären Lycksele handelsträdgård och hämtade blommor.Fick bra med grejer. över förväntan. Han hade till och med fixat saker åt mig han sagt han inte velat ge mig! XD
Bra! ;) Så jag var riktigt nöjd! ;)

Sedan limmade jag. Gjorde klart de större klänningarna. (stackars mina fingrar) Limmade en krona (som jag nog får göra om i morgon då jag är djupt missnöjd. Jag kan inte göra kronor!!!) Mätte ut band på Cicci och började dekorera en hatt med torrt material! Sånt som inte blir dåligt över en natt. Men det mesta dekorerandet gör jag i morgon. jag vill att allt ska vara fräscht!
Har redan stött på några små missnöjen. Såsom kronan och Amelias linne. (asstor urrigning!!!) vilket jag fick fixa med nödlösning eller göra om i morgon. Är lirädd att något jag tänkt ut inte kommer att funka. Dock brukar jag vara snabb med att komma på en nödlösning.
Men när det bara är några minuter till showen!? Hoppas jag hinner träffa modellerna lite innan och se att allt funkar som jag tänkt. Balans, sitta kvar, få fast! Allt måste klaffa!!!

I morgon smäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0