Blommor och naglar!

Borde väl egentligen sova nu... Men jag fastnade i skisser och blomfunderingar! :P Det är verkligen kul att åter behöva fundera. Hur många såna behöver jag egentligen? finns det något liknande i naturen? Blir det snyggt? Hur ska jag få det att hålla ihop!? :P Det måste jag prova och se om det funkar... Undrar om det blir för mycket om jag tar såna!? Hur stora är de tro? Undra om sånt växer vilt uppe i kalla Lycksele?

 

Har också målat naglar idag. För äntligen hade en trasig nagel växt ut till en ganska normal längd. Så jag passade på! :P

Vet inte riktigt vad det ska föreställe. Blå eld? Vatten? Is? Hur som helst. Mina naglar. Jag gillar kladd! ;) (kanske inte det som ligger runt om nageln. Men det tar jag bort i morgon när jag har ork och har hittat borttagningsmedlet! haha)

 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0